مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-19اقتصادي

اختصاص 4 میلیارد ریال برای مرمت آتشکده «سرمسجد» مسجدسلیمان


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مسجدسلیمان با بیان این که در سال های گذشته 2 مرحله مرمت جزیی روی «صفه سرمسجد» انجام شده است، - اختصاص 4 میلیارد ریال برای مرمت آتشکده سرمسجد مسجدسلیمان ایسنا/خوزستان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مسجدسلیمان با بیان این که در سال های گذشته 2 مرحله مرمت جزیی روی صفه سرمسجد انجام شده است، از اختصاص چهار میلیارد ریال اعتبار ملی برای مرمت کلی اثر خبر داد.

موسی احمدپوریا اظهار کرد: اثر تاریخی آتشکده صفه سرمسجد طی سال های گذشته تاکنون در 2 مرحله به صورت جزیی مرمت شده است و در حال حاضر نیز به به مرمت اضطراری نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و براساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، او با اشاره به مرمت هایی که طی سال های گذشته روی این اثر انجام شد ادامه داد: در فاز اول، دیواره ضلع شمال شرق سرمسجد به صورت ناقص مرمت و در فاز دوم نیز پلان های موجود در معبد مرمت شدند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مسجدسلیمان با اشاره به بازدید هفته گذشته هیاتی از مدیران ارشد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از این شهرستان اظهار داشت: در صحبت هایی که با این هیات صورت گرفت بنا شد باتوجه به این که طرح پایگاه سرمسجد آماده است چهار میلیارد ریال اعتبار به منظور مرمت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4 میلیارد ریال برای مرمت آتشکده «سرمسجد» مسجدسلیمان

اختصاص 4 میلیارد ریال برای مرمت آتشکده «سرمسجد» مسجدسلیمان