مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-19اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور چابهار - کنارک


عملیات اجرایی باند دوم راه زمینی چابهار - کنارک با حضور وزیر راه وشهرسازی با همت منطقه آزاد چابهار در راستای اهداف و سیاست های این منطقه در زمینه توسعه زیرساخت های حمل ونقل به طول 22 کیلومتر آغاز شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان عملیات اجرایی باند دوم راه زمینی چابهار - کنارک با حضور وزیر راه وشهرسازی با همت منطقه آزاد چابهار در راستای اهداف و سیاست های این منطقه در زمینه توسعه زیرساخت های حمل ونقل به طول 22 کیلومتر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مدیرعامل منطقه آزادچابهار در مراسم شروع عملیات ساخت این محور اظهارکرد: با ساخت جاده چابهار- کنارک تردد کامیون ها و سایر خودروهای سبک و سنگین در جابجایی کالا، مسافران، گردشگران و سرمایه گذاران تسهیل و بخشی از مشکلات حوزه حمل و نقل و حوادث جاده ای مرتفع خواهد شد.

عبدالرحیم کردی افزود: کاهش تصادفات جاده ای و توسعه حمل و نقل از دیگر اهداف ساخت این جاده دوبانده است که با مشارکت 50 درصدی سازمان منطقه آزادچابهار و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اجرایی می شود.

وی گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و دولتمردان برای توسعه سواحل مکران با بهره برداری از پروژه های راه آهن، گاز و بندر در آینده ای نه چندان دور شاهد تحولات بزرگی در این منطقه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور چابهار - کنارک

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور چابهار - کنارک