مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-19دانش

تاسیس انجمن دانشگاه های دو کشور ایران و افغانستان


رییس دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه باید انجمن دانشگاه های دو کشور ایران و افغانستان به طور رسمی تاسیس شود، گفت: امیدواریم بتوانیم تجارت مراکز کارآفرینی و نوآوری مشترک را نیز میان دو کشور بنیانگذاری کنیم.

- رییس دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه باید انجمن دانشگاه های دو کشور ایران و افغانستان به طور رسمی تاسیس شود، گفت: امیدواریم بتوانیم تجارت مراکز کارآفرینی و نوآوری مشترک را نیز میان دو کشور بنیانگذاری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سلیمی در گردهمایی روسای دانشگاه های ایران و افغانستان با عنوان تبادل تجربه در زمینه تاثیر پژوهش های دانشگاهی بر جامعه گفت: علوم انسانی می تواند تاثیرات گسترده ای بر جامعه و صنعت در مفهوم موسع آن به معنای توان انسان ها برای سازگاری با طبیعت و نظامی برای نیل به نیازمندی های جامعه و برساختن پدیده ها در جامعه، برجای بگذارد.

وی در ادامه تصریح کرد: حتی اگر صنعت را به معنای تولید کارخانه ای بدانیم، باز هم علوم انسانی و اجتماعی می توانند نقش بسیار پر اهمیتی ایفا کنند.

تجربه دانشگاه علامه طباطبایی برای به وجود آوردن اکوسیستم نوآوری و فناوری نشان می دهد که اگر این اکوسیستم ترویج یابد، می تواند معنا و مفهوم دانشگاه را دگرگون سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس انجمن دانشگاه های دو کشور ایران و افغانستان

تاسیس انجمن دانشگاه های دو کشور ایران و افغانستان