مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-19اقتصادي

افزایش 15 درصدی ترافیک عصرگاهی در 15 روز اخیر/ تحلیل رفتار ترافیکی تهرانی ها


معاون عملیات پلیس راهور پایتخت با اشاره به افزایش 15 درصدی ترافیک عصرگاهی در 15 روز گذشته گفت: میل استفاده از خودروی شخصی در تهرانی ها افزایش یافته است.

- سرهنگ محمد رازقی در گفت وگو با از اسفند سال قبل تا آبان امسال ترافیک تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل در مجموع کاهش داشت.

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت گفت: از ابتدای آذر با توجه به محدودیت هایی که اعمال شد به ویژه منع تردد شبانه و کاهش فعالیت صنوف باز هم شاهد کاهش ترافیک بودیم.

سرهنگ رازقی ادامه داد: ولی از نیمه دوم آذر به یکباره برای اولین بار در ایام کرونا ترافیک شهر تهران در مقایسه با سال قبل افزایش پیدا کرد.

وی گفت: این افزایش ترافیک بیشتر برای بار ترافیک عصرگاهی است یعنی به نسبت حدود 15 درصد بار ترافیکی عصرگاهی این 2 هفته نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: البته این افزایش ترافیک علل مختلفی از جمله برداشته شدن محدودیت ها، افزایش ترددها و وضعیت جوی این 2 هفته دارد؛ البته تمایل شهروندان به استفاده از وسیله نقلیه شخصی هم در افزایش حجم ترافیک بی تأثیر نیست.

سرهنگ رازقی در پایان گفت: بار دیگر یادآور می شوم که افزایش ترافیک بیشتر برای بعدازظهرها است و شامل محورهای بزرگراهی و معابر مرکزی شهر تهران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی ترافیک عصرگاهی در 15 روز اخیر/ تحلیل رفتار ترافیکی تهرانی ها

افزایش 15 درصدی ترافیک عصرگاهی در 15 روز اخیر/ تحلیل رفتار ترافیکی تهرانی ها