مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-19اقتصادي

سرمایه گذار احداث کارخانه سیمان خلخال به تعهداتش عمل نکرد


سرمایه گذار احداث کارخانه سیمان خلخال نتوانست به تعهداتش عمل کرده و این واحد را احداث کند که با برنامه ریزی های صورت گرفته این واحد تعیین تکلیف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر بهنام جو در سفر به شهرستان خلخال و بازدید از واحدهای صنعتی، کشاورزی و گردشگری این شهرستان اظهار کرد: در راستای توسعه گردشگری سال آینده پل معلق ازناو خلخال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی از آغاز آغاز عملیات اجرایی پل معلق اندبیل خلخال نیز هم زمان با افتتاح پل معلق ازناو خبر داد و گفت: راه و شهرسازی، مدیریت و برنامه ریزی و شهرداری خلخال برای زیبا سازی مبادی ورودی و خروجی شهرستان خلخال دو الی سه کیلومتر بلوار در مبادی در این شهرستان اجرا می کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به مسکوت ماندن احداث کارخانه سیمان خلخال افزود: سرمایه گذار این واحد نتوانست به تعهداتش برای احداث کارخانه سیمان عمل نکرد که با برنامه ریزی ها و پیگیری های لازم تعیین تکلیف می شود.

بهنامجو با بیان اینکه در صورت عدم استقبال سرمایه گذاران به ادامه احداث کارخانه سیمان خلخال طرح دیگری در این مکان برنامه ریزی و اجرایی می شود، اظهار کرد: تلاش می شود با پیگیری این واحد یا تبدیل به احسن شده و یا با یافتن سرمایه گذار جدید، واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذار احداث کارخانه سیمان خلخال به تعهداتش عمل نکرد

سرمایه گذار احداث کارخانه سیمان خلخال به تعهداتش عمل نکرد