مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-19سياسي

آغاز اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در بهاباد


فرماندار بهاباد از آغاز اجرای طرح شهید سردارحاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبرداد و گفت : طرح سردار سلیمانی برای تشخیص و قطع زنجیره کرونا با رویکرد محله محوری و خانواده ها در این شهرستان اجرا می شود.

-  و  روز چهارشنبه محمدمهدی خانی زاده بهابادی در گفت وگو با خبرنگار فارس از بهاباد، اظهار کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از سه شنبه هفته گذشته با مشارکت شبکه بهداشت، بسیج، هلال احمر، شهرداری، دستگاه های اداری و هماهنگی بین بخشی به شیوه محله و خانواده محور در شهرستان بهاباد آغاز شد.

وی افزود: براساس هماهنگی های به عمل آمده ، اجرای این طرح ملی با لبیک به فرمان  رهبرمعظم انقلاب و با  همکاری نیروهای بسیج و جمعیت هلال احمر  و سایر سازمان ها در سطح شهرستان اجرایی می شود.

فرماندار بهاباد هدف از اجرای این طرح ملی را مدیریت و کنترل بیماری کووید19 دانست و گفت: اجرای موفق این طرح  نیازمند همکاری مردم با مأمورین طرح است.

خانی زاده بهابادی در ادامه ضمن تأکید بر رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: مأمورین طرح با کارت شناسایی به درب منازل مراجعه می کنند.

رییس قرارگاه  سردار سلیمانی شهرستان بهاباد خاطرنشان کرد: لازم است مردم از خروج غیرضروری از منزل خود داری کرده و در صورت ضرورت خروج از منزل همچنان از ماسک استفاده کنند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در بهاباد

آغاز اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در بهاباد