مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 00:452020-12-18اقتصادي

لزوم اعمال محرومیت و جریمه های عملی جدی در برابر پایان نامه های تقلبی


پژوهشگر و دکتری علوم ارتباطات، گفت: عواملی همچون عدم اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های عملی جدی از جریمه تا محرومیت های تحصیلی از سوی نظام آموزش عالی برای دانشجویان ارائه کننده پایان نامه تقلبی موجب افزایش این پایان نامه ها می شود.

- مریم سلیمی پژوهشگر و دکتری علوم ارتباطات در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، درباره معضل پایان نامه نویسی توسط برخی افراد سودجو، اظهار کرد: به این موضوع باید از چند زاویه توجه کرد، اینکه بازار سیاهی در این خصوص شکل گرفته و دارای عرضه و تقاضای خاص خویش است.

در این میان سفارش دهنده و سفارش گیرنده ای وجود دارد و افراد حقیقی و حقوقی نیز زمینه لازم برای فعالیت و رونق این بازار را فراهم کرده اند؛ همچنین به این اضلاع باید ضلع نظارتی و لزوم جدیت بیشتر آن در مواجهه با این معضل را اضافه کرد.

وی افزود: از لیبل ها، زمین نویسی ها و تبلیغات انسانی تا تبلیغات نصب بر شیشه برخی مراکز فنی، پیامک ها و ایمیل های ارسالی تبلیغاتی همگی حکایت از یک واقعیت تلخ دارند، رویه شدن این حرکت ضدعلمی و غیرقانونی.

* شاغل بودن دانشجویان و بضاعت مالی آنها برای واگذاری تحقیق به دیگران این پژوهشگر علوم ارتباطات گفت: عواملی همچون عدم اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های عملی جدی از  جریمه تا محرومیت های تحصیلی از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اعمال محرومیت و جریمه های عملی جدی در برابر پایان نامه های تقلبی

لزوم اعمال محرومیت و جریمه های عملی جدی در برابر پایان نامه های تقلبی