مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 17:452020-12-18اجتماعي

مسیر تردد روستاها در غیزانیه قطع نیست/ بالا آمدن آب مربوط به رودخانه فصلی است


بخشدار غیزانیه با رد خبر قطع مسیر دسترسی 10 روستا در بخش غیزانیه، گفت: بالا آمدن آب مربوط به رودخانه فصلی است که حدود 10 تا 15 سانتی متر جاده را می پوشاند اما مسیر تردد را قطع نمی کند.

- رسول ساکی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با رد خبر قطع مسیر دسترسی 10 روستا در بخش غیزانیه اظهار کرد: سالانه آب رودخانه فصلی نصران در فصل زمستان ها بالا می آید و سپس بعد از چند ساعت به داخل تالاب سرازیر می شود.

وی افزود: این رودخانه  فصلی پس از بالا آمدن آب آن مسیر طبیعی خود را طی می کند، یک قسمت این رود که سمت جاده است همیشه فقط در حد چند ساعت مسیر تردد را دچار مشکل می کند.

بخشدار غیزانیه گفت: البته یک قسمت رودخانه آب رو دارد اما آب رو آن به شکل درستی انجام نشده    به همین دلیل مسیر را دچار مشکل می کند اما آن را قطع نمی کند.

ساکی بیان کرد: زمانی که آب روی جاده می آید حدود 10 تا 15 سانتی متر جاده را می پوشاند و آن گونه نیست که خودروها نتوانند تردد کنند.

وی عنوان کرد: رودخانه فصلی ما در غیزانیه به این شکل است که در عرض چند لحظه حجم زیادی آب روی جاده می آید و که بعد از چند ساعت طوری آب تخلیه می شود که گویا آبی نیامده است.

ساکی با تاکید بر اینکه اکنون جاده قطع نیست و تردد صورت می گیرد، گفت: ممکن است این وضعیت تا ساعت 12 امشب ادامه داشته باشد اما قطعاً فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر تردد روستاها در غیزانیه قطع نیست/ بالا آمدن آب مربوط به رودخانه فصلی است

مسیر تردد روستاها در غیزانیه قطع نیست/ بالا آمدن آب مربوط به رودخانه فصلی است