مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 17:302020-12-18فرهنگي

چرا کودتای 53 مستند شد؟


کارگردان مستند «کودتای 53» با اشاره به روند دشوار تولید این مستند سیاسی و تاریخی، تاکید کرد با ماجرای کودتا علیه دکتر محمد مصدق زندگی کرده است.

- کارگردان مستند کودتای 53 با اشاره به روند دشوار تولید این مستند سیاسی و تاریخی، تاکید کرد با ماجرای کودتا علیه دکتر محمد مصدق زندگی کرده است.

 او در عین حال تاکید کرد:ظلمی که به دکتر مصدق و ایران شد، باعث شد این فیلم ساخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند کودتای 53 در حالی در جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمده است که در اکران محدودی که به درخواست دست اندرکارانش داشته است،مورد توجه مخاطب قرار گرفته است و پر مخاطب ترین فیلم شده است.

تقی امیرانی کارگردان این اثر در یک گفتگوی مجازی در ابتدای صحبت هایش گفت: من با داستان کودتا و قصه دکتر مصدق بزرگ شدم، اما فکر نمی کردم، بتوانم روزی آن را بسازم.

در واقع قصه کودتا من را انتخاب کرد.

در ادامه والتر مرچ درباره تجربه حضورش در این مستند بیان کرد: ابتدا قرار بود، ساخت این پروژه 6 تا 8 ماه طول بکشد و بنا بود فقط چهار روز کودتا را به تصویر بکشیم، اما بعد از سه ماه که از شروع کار گذشت، استودیویی که در آن کار را آغاز کرده بودیم همکاری خود را با ما متوقف کرد و 6 ماه به دنبال استودیو بودیم که در ادامه باعث شد، زمان تولید فیلم طولانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کودتای 53 مستند شد؟

چرا کودتای 53 مستند شد؟