مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 17:252020-12-18اقتصادي

دستاورد استاندار در نشست تهران/تامین منابع مالی پالایشگاه سوخت سبز شهرستان باشت


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست فوق العاده با هیات مدیره بانک سپه کشور از تامین منابع مالی پالایشگاه سوخت سبز شهرستان باشت بعد از گذشت 2 سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با محمدکاظم چقازردی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک سپه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار و سرانجام پس از گذشت 2 سال از صدور جواز تاسیس و کلنگ زنی پالایشگاه سوخت سبز (  بیواتانول سوختی) شهرستان باشت تامین منابع مالی پروژه برای همیشه حل شد.

کلانتری با اشاره به اینکه پروژه بیواتانول سوختی باشت از زیرمجموعه های سازمان ایدرو وابسته به وزارت صمت بوده که در سال 1397 با حضور وزیر وقت وزارت صمت و مسئولان استانی و نماینده سابق مردم گچساران و باشت کلنگ زنی شد، افزود: این پروژه با تزریق مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سازمان ایدرو شروع به کار کرد .

وی افزود: این پروژه  به دلیل ناچیز بودن منابع مالی در سطح پیشرفت فیزیکی 14 درصد متوقف و علی رغم پیگیری های سازمان متولی (ایدرو) تامین تسهیلات بانکی با مشکل مواجه شد.

کلانتری تاکید کرد: اهمیت این پروژه موجب شد تا با رایزنی به عمل آمده با بانک سپه کشور به عنوان یکی از بانک های قدرتمند کشور موافقت مدیرعامل بانک سپه کشور را کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد استاندار در نشست تهران/تامین منابع مالی پالایشگاه سوخت سبز شهرستان باشت

دستاورد استاندار در نشست تهران/تامین منابع مالی پالایشگاه سوخت سبز شهرستان باشت