مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 16:352020-12-18دانش

فعالیت های دانشگاه شیراز به سمت پژوهش های کاربردی و بنیادی سوق پیدا کرده


سیدمجتبی زبرجد، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه شیراز تلاش کرده فعالیت های پژوهشی در این دانشگاه، - معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز گفت: در این معاونت تلاش کردیم که فعالیت های پژوهشی دانشگاه به سمت پژوهش های کاربردی بنیادی سوق داده شوند.

سیدمجتبی زبرجد، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه شیراز تلاش کرده فعالیت های پژوهشی در این دانشگاه، به سمت پژوهش های کاربردی بنیادی سوق پیدا کند؛ بدین منظور اولین گام برای مشخص کردن پژوهش های کاربردی، این بود که اولویت های پژوهشی دانشگاه شیراز که باید با اولویت های پژوهشی استان و کشور منطبق باشد، مشخص شود.

زبرجد مطرح کرد: شش اولویت پژوهشی برای دانشگاه شیراز در حوزه معاونت پژوهشی تدوین شده است که اولین اولویت، با توجه به شرایط اقلیمی استان و به ویژه شهر شیراز، آب در نظر گرفته شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز ادامه داد: دیگر اولویت های پژوهشی دانشگاه در زمینه سلامت، محیط زیست و امنیت ، انرژی و صنایع پایین دستی ، هوا و فضا و فناوری اطلاعات علوم مرتبط با رایانه و آسیب های اجتماعی، فرهنگی و رفتاری و اقتصادی در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های دانشگاه شیراز به سمت پژوهش های کاربردی و بنیادی سوق پیدا کرده

فعالیت های دانشگاه شیراز به سمت پژوهش های کاربردی و بنیادی سوق پیدا کرده