مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 15:402020-12-18اقتصادي

بورس دوباره صعودی می شود؟


با توجه به ارزش بازار در چند وقت گذشته، به نظر می رسد ارزش بازار سهام در گروه بانکی از میان دیگر گروه ها از پتانسیل رشد بیشتری برخوردار باشد.

- ، هومن عمیدی افزود: شاخص بورس در هفته ای که گذشت به دنبال عبور از مقاومت مهم کانال یک میلیون و 611 هزار واحد بود، در حالی که این تلاش موفقیت آمیز نبود و شاخص کل پس از تجربه نوسان های مختلف، در نهایت در اواسط هفته از این کانال عقب نشینی و در پایان معاملات روز چهارشنبه تا عدد یک میلیون و 524 هزار واحد کاهش پیدا کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به تلاش حقوقی ها برای جمع آوری صف های فروش ناشی از شکسته شدن این سطح مهم حمایتی و با وجود مثبت بودن مولفه های بنیادی، آمار تولید و فروش مناسب شرکت ها در 0 ماه سال جاری، افزایش قیمت جهانی نفت و تثبیت آن در نرخ بیش از 61 دلار، همچنین انتشار خبرهای مثبت مانند موافقت مجلس با اعطای خوراک به پالایشگاه ها، پتروشیمی ها، پتروپالایشگاه ها و موافقت رهبری با بررسی مجدد لوایح FATF همچنان نگرانی و ترس در رفتارهای سهامداران و معامله گران به چشم می خورد.

بورس دوباره صعودی می شود؟ عمیدی خاطرنشان کرد: با توجه به رکود حاکم در بازارهای موازی امکان رشد دوباره بازار سرمایه وجود دارد و دستیابی شاخص بورس به عدد یک میلیون و 761 هزار واحد تا انتهای سال99 و عبور آن از سقف دو میلیون واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس دوباره صعودی می شود؟

بورس دوباره صعودی می شود؟