مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-18سياسي

سفیر قطر در تهران: تاریخی بودن روابط دوجانبه قطر و ایران تا کنون ثابت شده است


تاریخی بودن روابط دو جانبه قطر و ایران تا کنون ثابت شده، و روابط بین ملت های دو کشور، روابطی همراه با مهر و دوستی است.

- سفیر قطر در ایران تاکید کرد: تاریخی بودن روابط دو جانبه قطر و ایران تا کنون ثابت شده، و روابط بین ملت های دو کشور، روابطی همراه با مهر و دوستی است.

محمد بن حمد الهاجریْ سفیر قطر در تهران در سخنانی به مناسبت روز ملی دولت قطر گفت: به مناسبت روز 18 دسامبر، سالروز نهادن سنگ بنای تاسیس کشورمان توسط شیخ جاسم بن محمد بن ثانی (رحمه الله) در سال 1878 میلادی، صمیمانه ترین تبریک و تهنیت ها را به والاحضرت امیر جان نثار شیخ تمیم بن حمد آل ثانی تقدیم می نماییم.

همچنین این روز را به بنیانگذار دولت مدرن قطر والا حضرت امیر پدر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی (حفظه الله) که در دوره ایشان دولت قطر شاهد موفقیت ها و عزت و پیشرفت و شکوفایی شد، و نیز به معاون امیر شیخ عبدالله بن حمد آل ثانی (حفظه الله)، نخست وزیر و وزیر کشور شیخ خالد بن خلیفه آل ثانی و به ملت عزیز قطر تبریک عرض می نماییم.

و شادی خود به مناسبت روز ملی را با دولت جمهوری اسلامی ایران وملت دوست، ملت ایران، به اشتراک می گذاریم تا تاکید کنیم که تاریخی بودن روابط دو جانبه قطر و ایران تا کنون ثابت شده، و روابط بین ملت های دو کشور، روابطی همراه با مهر و دوستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر قطر در تهران: تاریخی بودن روابط دوجانبه قطر و ایران تا کنون ثابت شده است

سفیر قطر در تهران: تاریخی بودن روابط دوجانبه قطر و ایران تا کنون ثابت شده است