مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-18سياسي

خواب اروپا برای ایران؛ تغییر «فشار حداکثری» ترامپ به «مهار حداکثری» بایدن


اروپایی ها در برخورد با ایران بی صداقتی نشان داده و می خواهند با روی کار آمدن بایدن سیاست ترامپ در «فشار حداکثری» را به «مهار حداکثری» تبدیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های مکتوب با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: توصیه های راهبردی رهبر باید سرفصل مبانی عملی مسئولین و مردم قرار گیرد.

وی ضرورت قوی شدن کشور، اعتماد نکردن به دشمن، حفظ اعتماد ملی و خنثی کردن تحریم توسط مردم و مسئولین را از جمله توصیه های رهبر عنوان کرد و افزود: سردار سلیمانی آن گونه در شکل دهی هسته مقاومت در جهان اسلام خوش درخشیده بود که نقش بی بدیل او سبب شد تا آمریکایی ها و اسراییلی ها او را قدرتمندترین مرد خاورمیانه و کابوس اسراییل بنامند و او برای همگان یک مکتب، یک راه و جریان و یک مدرسه درس آموز بود.

امام جمعه ابرکوه گفت: رهبر انقلاب همچنین بر بی صداقتی سه کشور غربی هم اشاره داشته و اذعان داشتند این واقعیت در مواضع اخیر این سه کانون فتنه و فساد روشن است که آن ها (آلمان و انگلیس و فرانسه) در یک بیانیه، هم طرح اقدام راهبردی مجلس در لغو تحریم ها را محکوم کردند، هم در بیانیه ای دیگر از اعدام روح الله زم با مواضعی مداخله جویانه این اقدام حقوقی و قانونی ایران را محکوم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب اروپا برای ایران؛ تغییر «فشار حداکثری» ترامپ به «مهار حداکثری» بایدن

خواب اروپا برای ایران؛ تغییر «فشار حداکثری» ترامپ به «مهار حداکثری» بایدن