مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-18ورزشي

نخستین دوره مسابقات رالی گردشگری خانواده درمنطقه آزاد قشم برگزار شد


نخستین دوره مسابقات اتومبیل رانی، رالی گردشگری خانواده، جام منطقه آزاد قشم با حضور جمع زیادی از علاقه مندان این رشته مهیج ورزشی تفریحی با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در پیست اتومبیل رانی منطقه آزاد قشم برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان نخستین دوره مسابقات اتومبیل رانی، رالی گردشگری خانواده، جام منطقه آزاد قشم با حضور جمع زیادی از علاقه مندان این رشته مهیج ورزشی تفریحی با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در پیست اتومبیل رانی منطقه آزاد قشم برگزار شد.

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به جای مهارت در رانندگی بیشتر به مهارت حرکت در مسیر صحیح و در زمان مطلوب تاکید دارد، گفت: این مسابقات برای اولین بار با همت و تلاش هیات موتورسواری و اتومبیل رانی منطقه آزاد قشم با شرکت 64 نفر ازعلاقه مندان این رشته ورزشی برگزار شد.

جلیل حق گویان مسیر مسابقات را از قشم به شهر درگهان، روستای طبل و هفت رنگو و بازگشت از همان مسیر به سمت قشم اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات حدود صد و هشتاد کیلومتر رانندگی کردند و در پایان آرش ایرانمنش به عنوان نقشه خوان و پریچهر حقیقی به عنوان راننده به مقام اول این رقابت ها دست یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره مسابقات رالی گردشگری خانواده درمنطقه آزاد قشم برگزار شد

نخستین دوره مسابقات رالی گردشگری خانواده درمنطقه آزاد قشم برگزار شد