مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-18سياسي

انعقاد تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه شهید ستاری و دانشگاه امام حسین (ع)


سردار سرتیپ غلامی فرمانده دانشگاه امام حسین سپاه پاسداران با حضور در دانشگاه شهید ستاری با امیر سرتیپ دوم رودباری دیدار کرد و تفاهم نامه همکاری میان این دو دانشگاه به امضا رسید.

- انعقاد تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه شهید ستاری و دانشگاه امام حسین (ع) سردار سرتیپ غلامی فرمانده دانشگاه امام حسین سپاه پاسداران با حضور در دانشگاه شهید ستاری با امیر سرتیپ دوم رودباری دیدار کرد و تفاهم نامه همکاری میان این دو دانشگاه به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش و دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) و در دیدار امیر سرتیپ دوم خلبان رودباری فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش و سردار سرتیپ غلامی فرمانده دانشگاه امام حسین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امضا شد.

در این دیدار امیر سرتیپ دوم رودباری ضمن معرفی توانمندی ها و دستاوردهای این دانشگاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در مراسم تحلیف دانشگاه های نیروهای مسلح، هم افزایی و تبادل تجارب دانشگاه های نیروهای مسلّح را یک مژده ی بزرگ و فرصت طلایی برای تحکیم امنیت و یک ارزش بسیار والا و اساسی و عنصر حیاتی برای کشور دانستند و ما امروز ضمن بهره برداری از توصیه معظم له ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه شهید ستاری و دانشگاه امام حسین (ع)

انعقاد تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه شهید ستاری و دانشگاه امام حسین (ع)