مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-18سياسي

تقدیر از طرح های هوشمند دانش آموزی/تسریع ورود دانش آموزان به عرصه تولید و فناوری


در مراسم اختتامیه رویداد بوت کمپ و مسابقات هوشمندسازی و اینترنت اشیاء دانش آموزی کشور طرح ها و ابداعات برگزیده دانش آموزان مدارس مختلف معرفی و تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم اختتامیه رویداد بوت کمپ و مسابقات هوشمندسازی و اینترنت اشیاء دانش آموزی کشور، هم زمان با پایان هفته پژوهش با حضور دانش آموزان برگزیده جشنواره و جمعی از مسئولان آموزشی کشور در ساختمان صندوق فناوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

حامد ابراهیمی، معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در این مراسم با بیان این که سالانه چندین هزار مقاله و پایان نامه در کشور تولید می شود و دیده نمی شود، بیان کرد: رویکرد و هدف این جشنواره بر این است که دانش آموزان را به تالیف پایان نامه هایی که قابلیت تجاری شدن داشته باشند، سوق دهد.

بدین گونه که فناوری برنامه ریزی شده در داخل برنامه ریزی و ساخته شود و به تولید داخلی کمک کند، در بازارها به فروش برسد و در نهایت، مشکلات کشور را رفع کند.

ابراهیمی افزود: حسن برگزاری این جشنواره به این است که روند پیشرفت و ورود دانش آموزان به عرصه تولید و فناوری را تسریع می بخشد و به جای گذراندن سال های متعدد در صفوف دانشگاه و تحصیلات، آن ها را از نوجوانی به اختراع و تولید نزدیک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از طرح های هوشمند دانش آموزی/تسریع ورود دانش آموزان به عرصه تولید و فناوری

تقدیر از طرح های هوشمند دانش آموزی/تسریع ورود دانش آموزان به عرصه تولید و فناوری