مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 22:552020-12-17حوادث

طرح زمستانی در جاده های خلخال آغاز شد/ روز بدون حادثه در هفته حمل و نقل


رییس جمعیت هلال احمر خلخال از اجرای طرح زمستانی و مانور روز بدون حادثه در جاده های خلخال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عبدالاحد بابایی شامگاه گذشته از  اجرای  مانور  روز بدون حادثه  با حضور تیم های امداد و نجات، راهداری، پلیس راه و اورژانس در جاده های خلخال  خبر داد.

وی افزود: استقرار  عوامل راهداری، هلال احمر، پلیس راه و اورژانس در محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال با هدف تسهیل در خدمات رسانی به مسافران و رانندگان در محورهای مواصلاتی انجام می گیرد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال بیان کرد: بسته به مأموریت ابلاغی و سازمانی، هر اداره در طول فصل  زمستان در تمامی محورها به خدمت رسانی مشغول خواهند بود.

محور خلخال به اسالم به دوربین کنترل سرعت مجهز شد معروف خسروی نیز در حاشیه اجرای مانور روز بدون حادثه اظهار داشت: از دو روز گذشته با استقرار اکیپ های نصب دوربین های ترافیکی از سوی سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای، دوربین کنترل سرعت در خروجی شهر مجره و نزدیک به گردنه الماس نصب شد.

وی همچنین از بازدید روزانه پایانه های مسافربری خلخال خبر داد و گفت: دو ترمینال مسافربری و سه ترمینال خط  سواری خلخال به اردبیل، خلخال به گیلان و سایر خطوط مسافربری کنترل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زمستانی در جاده های خلخال آغاز شد/ روز بدون حادثه در هفته حمل و نقل

طرح زمستانی در جاده های خلخال آغاز شد/ روز بدون حادثه در هفته حمل و نقل