مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 19:102020-12-17اقتصادي

پرداخت 17 میلیارد تسهیلات به واحدهای فناور گلستان


رییس پارک علم و فناوری گلستان از پرداخت 17 میلیارد و 730 میلیون ریال تسهیلات حمایتی توسط مجموعه پارک به واحدهای فناور استان طی 9 ماهه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی غفاری اظهارکرد: یکی از رسالت های مهم پارک گلستان، برگزاری دوره های آموزشی مختلف از قبیل تیم سازی است که اغلب این دوره ها بدون دریافت هزینه از شرکت کنندگان برگزار می شود و تلاش می شود این دوره ها در بازه های زمانی مختلف با حضور اساتید مجرب برگزار شود و افراد آموزش ببینند تا در نهایت ریسک شکست آنها به حداقل برسد و با علم و آگاهی کامل بتوانند رو به جلو حرکت کنند.

غفاری همچنین به حمایت های مالی انجام شده توسط پارک گلستان از واحدهای فناور در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: پارک گلستان در سال 97 به میزان 300 میلیون تومان، در سال 98 میزان 709 میلیون تومان و در 9 ماهه نخست امسال میزان یک میلیارد و 730 میلیون تومان حمایت مستقیم از واحدهای فناور انجام داده است.

رییس پارک علم و فناوری گلستان از آمادگی کامل این پارک برای راه اندازی یک مرکز رشد مشترک با همکاری دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: امیدواریم که با افتتاح این مرکز رشد مشترک بتوانیم دوره های آموزشی مختلفی را برگزار و خدمات متعدد از قبیل حمایت های مالی را به مراجعه کنندگان ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 17 میلیارد تسهیلات به واحدهای فناور گلستان

پرداخت 17 میلیارد تسهیلات به واحدهای فناور گلستان