مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 18:352020-12-17سياسي

همایش دهیاران بخش پشتکوه خاش برگزار شد


با هدف بررسی مشکلات روستاییان و تبیین خدمات و تعامل و همراهی دهیاران با شوراها و ادارات و نهادها همایش دهیاران در بخش پشتکوه خاش برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان با هدف بررسی مشکلات روستاییان و تبیین خدمات و تعامل و همراهی دهیاران با شوراها و ادارات و نهادها همایش دهیاران در بخش پشتکوه خاش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بخشدار پشتکوه با اشاره به اینکه دهیاران نماینده عالی دولت در روستاها به انجام وظیفه می پردازند، گفت: تعامل دهیاران با شوراها و مردم سبب رشد و بالندگی نقاط روستایی و گره گشایی از مشکلات مردم می شود.

علیرضا شهنوازان بیان کرد: آشنایی دهیاران با انجام وظایف و ارتباط گرفتن با بخشداری و ادارات و نهادها به پویایی و بالندگی روستاها کمک می کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه طبق زمان بندی ستاد انتخابات کشور در سال آینده برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم، بنابراین همکاری و همراهی دهیاران و اقشار جامعه به برگزاری سالم و باشکوه و حماسی انتخابات کمک می کند.

شهنوازان ادامه داد: افرادی که توانمند و تحصیلکرده و ایده و فکر و خلاقیت هستند و خود را دلسوز می دانند و می توانند برای حل مشکلات مردم به صحنه بیایند طی روزهای آینده باید در عرصه رقابتی انتخابات نام نویسی کنند و در رفع مشکلات مردم خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش دهیاران بخش پشتکوه خاش برگزار شد

همایش دهیاران بخش پشتکوه خاش برگزار شد