مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 16:402020-12-17اقتصادي

اعطای وام 50 میلیون تومانی برای اشتغال معتادان پس از درمان


معاون امور پیشگیری، درمان اعتیاد سازمان بهزیستی اعلام کرد که به هر تعداد از افراد معتادی که بهبود یافته اند و یکسال از درمان آنان گذشته با تایید بهزیستی استان ها 50 میلیون وام داده می شود تا بتوانند برای خود اشتغالزایی کنند.

- ایسنا/فارس معاون امور پیشگیری، درمان اعتیاد سازمان بهزیستی اعلام کرد که به هر تعداد از افراد معتادی که بهبود یافته اند و یکسال از درمان آنان گذشته با تایید بهزیستی استان ها 50 میلیون وام داده می شود تا بتوانند برای خود اشتغالزایی کنند.

فاطمه رضوان مدنی پنج شنبه 27 آذر در یک کنفرانس خبری در شیراز که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به بازدید از مرکز جامعه درمان و بازتوانی فارس گفت: فارس از استان های پیشتاز در زمینه اشتغال است.

او همچنین با اشاره به بررسی های انجا شده در حوزه اعتباد طی 20 سال گذشته، افزود: امروز سازمان بهزیستی طرح های مختلفی را جمع آوری کرده تا راه های متنوع را بررسی و علت شکست های قبلی در درمان اعتیاد را پیدا کند.

معاون امور پیشگیری، درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با اشاره به راه های درمان و پیشگیری از اعتیاد افراد جامعه گفت: درمانی که برای افراد معتاد در جامعه انجام می شود تحت پوشش مراکز جامعه درمان و بازتوانی اعتیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام 50 میلیون تومانی برای اشتغال معتادان پس از درمان

اعطای وام 50 میلیون تومانی برای اشتغال معتادان پس از درمان