مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 15:352020-12-17سياسي

آیین سالگرد ارتحال آیت الله حائری در شیراز برگزار می شود


آیین سومین سالگرد ارتحال عالم ربانی آیت الله حائری در شیراز در برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین سومین سالگرد ارتحال آیت الله حائری شیرازی امام جمعه فقید شیراز، شنبه 29 آذر در شیراز برگزار می شود.

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت الله ملک حسینی و کامران باقری لنکرانی وزیر اسبق بهداشت در آیین ارتحال آیت الله حائری به ایراد سخن خواهند پرداخت.

همچنین در این مراسم مستند با من نگاه کن با موضوع آیت الله حائری به نمایش در خواهد آمد و از عوامل این مستند نیز تقدیر خواهد شد.

لازم به ذکر است به دلیل محدودیت های کرونایی این برنامه بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد و شبکه فارس در روز برگزاری، اقدام به پخش آن خواهد نمود.

آیت الله محی الدین حائری شیرازی امام جمعه فقید شهر شیراز نماینده اسبق ولی فقیه در استان فارس بود که در سال 1396 دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود خویش شتافت از ایشان در حوزه علوم انسانی آثار ارزشمندی به یادگار مانده است.

آیت الله حائری به عنوان دومین امام جمعه شیراز پس از شهادت آیت الله عبدالحسین دستغیب، سال ها در مسند امامت جمعه به خدمت مشغول بود.

کلاس های درس حائری نیز در حوزه های مختلف فلسفه، عرفان، ادبیات و… نیز با استقبال بسیار طلاب و علاقه مندان و با شور و شوق خاصی در شیراز و قم برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین سالگرد ارتحال آیت الله حائری در شیراز برگزار می شود

آیین سالگرد ارتحال آیت الله حائری در شیراز برگزار می شود