مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 14:452020-12-17حوادث

پایان کار سارق زورگیر با شلیک پلیس


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر حرفه ای و کشف 70 فقره سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: ماموران کلانتری تجریش با شلیک تیر هوایی موفق به دستگیری متهم شدند.

- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر حرفه ای و کشف 70 فقره سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: ماموران کلانتری تجریش با شلیک تیر هوایی موفق به دستگیری متهم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 101 در حال گشت زنی در محدوده خیابان خزر با فریادهای شهروندی مبنی بر سرقت تلفن همراهش، بلافاصله برای بررسی موضوع به شهروند مراجعه و مشخص شد موتورسواری تلفن همراهش را سرقت کرده است.

وی با بیان اینکه موتورسوار پس از سرقت به سرعت از محل گریخته بود، ادامه داد: بلافاصله طرح مهار سارق اجرا و ماموران به تعقیب متهم پرداختند و موفق شدند، پس از مدتی تعقیب موتورسوار را که با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک در حال فرار بود، مشاهده کنند.

رییس پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: ماموران گشت کلانتری دستور توقف موتورسیکلت را اعلام ولی متهم بدون توجه به فرمان های پلیسی به فرار خود ادامه و به ناچار ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت به سایر خودروها چند تیر هوایی شلیک و بدین ترتیب موفق به توقیف موتورسیکلت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار سارق زورگیر با شلیک پلیس

پایان کار سارق زورگیر با شلیک پلیس