مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-17فرهنگي

«پ» مثل «پاکبان»/«دست های کثیف» به دنبال «پول های تمیز»+ فیلم


امروز انتشار تصاویری از یک پاکبان شهرداری تبریز که با زحمت فراوان به داخل کانال فاضلاب رفته تا زباله ها را جمع آوری و راه آب را باز کند توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، پاکیزگی شهر ارمغان دست های پینه بسته و تن رنجور همین پاکبان هایی است که برای کسب لقمه ای نان حلال با طلوع آفتاب به خیابان می آیند و حتی دیرتر از غروب آفتاب به خانه هایشان می روند تا چهره شهر، در نگاه من و تو، زیبا جلوه کند.

می گویند، پاییز زیباترین و شاعرانه ترین فصل خداست، برگ ریزان پاییزی و بارش باران برای ما در این فصل، زیبایی خاصی دارد ولی این زیبایی برای پاکبانان مفهوم دیگری دارد، هر برگی که بر زمین می افتد و هر قطره بارانی که می بارد، نوید از یک روز پر کار برای آنهاست.

درست در لحظه ای که ما زیر باران روی برگ های پاییزی عاشقانه قدم می زنیم، در این سوی خیابان، بوی لجن از گلو گرفتگی جوی آب بلند می شود، پاکبان با قامتی خمیده، دست هایش را در لجن فرو می کند و راه آب را باز می کند.

خیلی از ما هر روز در خیابان های سرد و بی روح شهر از کنار همین پاکبانان بی تفاوت گذر می کنیم بدون اینکه حتی یک خسته نباشید، بگوییم! پس بیایید حداقل به احترام این عزیزان در پاکیزگی شهرمان سهیم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پ» مثل «پاکبان»/«دست های کثیف» به دنبال «پول های تمیز»+ فیلم

«پ» مثل «پاکبان»/«دست های کثیف» به دنبال «پول های تمیز»+ فیلم