مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 12:212020-12-17سياسي

هیچ مشکلی به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست


رییس سازمان همیاری شهرداری های کشور در آیین بهره برداری از زباله سوز نوشهر که به صورت ویدئوکنفرانسی انجام شد،گفت:هیچ مشکلی به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان همیاری شهرداری های کشور در آیین بهره برداری از زباله سوز نوشهر که به صورت ویدئوکنفرانسی انجام شد،گفت:هیچ مشکلی به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست.

مهدی جمالی نژاد در آیین بهره برداری از نیروگاه زباله سوز نوشهر به صورت ویدئو کنفرانسی با اشاره به معضل پسماند در همه شهرهای شمال کشور، اظهار کرد: هیچ مشکلی به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست و با افتتاح این نیروگاه گام بزرگی در جهت رفع این دغدغه در بخشی از شهرهای شمال کشور برداشته شد.

وی با اشاره به اختصاص یک فایل ویژه به موضوع پسماند در سازمان همیاری شهرداری های وزارت کشور، گفت: مجموعه های غیر دولتی می توانند نقش مهمی در رفع معضل زباله و اجرای پروژه های این چنینی از جمله نیروگاه های زباله سوز داشته باشند و شرکت تی تی اس نیز کار ارزشمندی در این پروژه و سه پروژه دیگر در تهران، ساری و رشت انجام داد.

رییس سازمان همیاری شهرداری های کشور ابراز امیدواری کرد: روند احداث کارخانه های زباله سوز و پسماند در سایر شهرها و استانهای شمالی کشور ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مشکلی به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست

هیچ مشکلی به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست