مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-17ورزشي

پاسخ فرمانداری اهواز به اظهارات معاون اداره کل ورزش خوزستان


روابط عمومی فرمانداری اهواز در پاسخ به اظهارات معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص نحوه نظارت بر مجتمع های ورزشی و باشگاه ها و چگونگی رعایت پروتکل ها در شرایط کرونایی، - جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن صادر شده از سوی روابط عمومی فرمانداری اهواز در پاسخ به اظهارات ابراهیم نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان آمده است: بر اساس دستور استاندار محترم در جلسه ستاد کرونای استان خوزستان، فرمانداری اهواز مجاز به بازرسی و کنترل اقدامات صورت گرفته تمامی ادارات کل و سازمان ها و شرکت های مستقر در مرکز استان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی است.

ضمنا این فرمانداری اختیار دارد که با ادارات کلی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند برخورد شایسته کرده و در صورت لزوم نسبت به تعطیلی آن ها اقدام کند.

تعطیلی باشگاه ها و مجتمع های ورزشی در دوران کرونا، عدم نظارت آن سازمان بر باشگاه های متخلف را توجیه نمی کند.

اداره کل ورزش و جوانان خوزستان موظف به انجام دستورات صادره از ستاد کرونای شهرستان اهواز بوده و در صورت عدم تمکین و یا تخلف از آن ها، ضمن برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

ستاد مدیریت کرونا در شهرستان اهواز تابع دستورات ستاد استانی و ملی مدیریت کرونا است و با توجه به اینکه سلامتی شهروندان در اولویت است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ فرمانداری اهواز به اظهارات معاون اداره کل ورزش خوزستان

پاسخ فرمانداری اهواز به اظهارات معاون اداره کل ورزش خوزستان