مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-17سياسي

برخورداری طرح های عملیاتی پلیس از پشتوانه تحقیق و پژوهش


رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه طرح های عملیاتی پلیس همواره از پشتوانه تحقیق و پژوهش برخوردار است، گفت: خوشبختانه ناجا در سال های اخیر در مسیر علمی شدن گام برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمدرضا رادان در جمع کارکنان مرکز مطالعات راهبردی ناجا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش به محققان و پژوهشگران عرصه نظم و امنیت در کشور و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: دشمنان کوردل فکر می کنند با ترور شخصیت های دانشمند و برجسته کشورمان می توانند خللی در اراده ملت ایران وارد کنند؛ دشمنان داخلی و خارجی بدانند که با ریختن هر قطره از خون شهیدانی همچون فخری زاده، فخری زاده های زیادی متولد می شوند که اجازه نخواهند داد بدخواهان نظام انقلاب اسلامی جلوی رشد و پیشرفت کشورمان را بگیرند.

رییس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان افزود: پلیس به عنوان متولی اصلی استقرار نظم و امنیت در کشور، می بایست همواره در پی انتخاب بهترین راه ارتقا سطح امنیت در جامعه باشد تا بتواند نظم و امنیت پایدار و در شأن مردم شایسته ایران اسلامی مهیا سازد.

وی با اشاره به توسعه شبکه نخبگانی در ناجا و اینکه نیروی انتظامی یکی از سازمان های پیشرو در حوزه تحقیق و پزوهش بشمار می رود، خاطرنشان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری طرح های عملیاتی پلیس از پشتوانه تحقیق و پژوهش

برخورداری طرح های عملیاتی پلیس از پشتوانه تحقیق و پژوهش