مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-17سياسي

ظرفیت بسیج مردمی در سالگرد شهادت شهید سلیمانی به کار گرفته شود


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز اگر می خواهیم در سالگرد شهادت شهید سلیمانی اقدام موثری انجام دهیم باید ظرفیت بسیج مردمی را پای کار بیاوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در نشست تخصصی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با موضوع تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان ؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و خصوصا شهید مواجه شده و شاهد نقش آفرینی و مجاهدت های کادر درمان و مدافعان سلامت هستیم تلاش برای ایجاد امنیت نیز به طور چشمگیر دیده می شود که نمونه آن را در روزهای گذشته در شهادت شهید مرتضی براتی به وضوح دیدیم.

کریمی ادامه داد: در طی این سال های اخیر استان مرکزی اقدامات بزرگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده  که کنگره شهدای استان نمونه برجسته این اقدامات است و امروز برای برگزاری سایر برنامه های فرهنگی یک الگوی مناسب و یک نقشه راه در اختیار داریم که به خوبی می توان مسیر را پیدا کرد.

وی اضافه کرد: مهمترین دلیل برتری کنگره شهدای استان و ماندگاری آن مردمی بودن آن بود چراکه در راستای برگزاری کنگره و اجلاسیه های مختلف بیش از یکصد هزار نفر در سطح استان نقش و مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بسیج مردمی در سالگرد شهادت شهید سلیمانی به کار گرفته شود

ظرفیت بسیج مردمی در سالگرد شهادت شهید سلیمانی به کار گرفته شود