مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-17سياسي

جابه جایی شهرک گاما در ماهشهر قطعی است


جابه جایی شهرک گاما قطعی است و زمان آن بستگی به میزان همکاری و همراهی ساکنان شهرک گاما دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر ظهر امروز به همراه رییس اداره ویژه تبلیغات اسلامی و مسئول قرارگاه جهادی هیئت مذهبی این شهر در جمع شهروندان شهرک گاما حضور یافت و پای صحبت ها و درد دل های اهالی این شهرک نشست و معضلات و مشکلاتشان را شنید.

وی با بیان اینکه جابه جایی شهرک گاما قطعی است و زمان آن بستگی به میزان همکاری و همراهی ساکنان این شهرک دارد، افزود: برآورد بودجه و نوع انتقال ساکنان این شهرک و سکونت گاه های غیررسمی دیگر به زمین های مناسب تر منظور گرفته شده است که پس از سیر مراحل و اقدامات لازم جابه جایی و انتقال همشهریان انجام خواهد شد.

فرماندار شهر ماهشهر در خصوص امدادرسانی به منازل و ساکنان آسیب دیده از آب گرفتگی و باران اخیر گفت: تا زمان انتقال و جابه جایی ساکنان، منازلی به طور موقت تهیه شده و با همکاری نیروهای جهادی و مسئولان خدمات عمومی برای اسکان موقت در اختیار گروه جهادی مستقر در گاما خواهیم گذاشت تا بتوان کمکی را در راستای بهبود وضع موجود شهروندان شهرک گاما کرده باشیم.

حجت الاسلام سید عابدین موسوی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهر ماهشهر در این دیدار گفت: امید است که با همراهی فرماندار و دیگر مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی شهرک گاما در ماهشهر قطعی است

جابه جایی شهرک گاما در ماهشهر قطعی است