مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-17اقتصادي

تولید داروی جدید ممنوع است!


رییس کمیسیون اقتصاد دارو و سلامت اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه بخش زیادی از تولیدکنندگان داروی کشور در استان البرز فعالیت می کنند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، امیر فرشچی با اشاره به اینکه از لحاظ قانونی تولیدکنندگان دارو در کشور تحت نظارت وزارت بهداشت و درمان فعالیت دارند، اظهار داشت: حدود 40 تا 50 درصد نیازهای ارزی، اجرایی و صنعتی تولیدکنندگان دارو از محل ارز مرجع تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه دارو یک کالای استراتژیک است و همه ما در زندگی ممکن است گرفتار مشکلاتی در زمینه تامین دارو شویم، افزود: به این دلیل نیاز است پیگیر رفع مشکلات دارویی در کشور باشیم تا با کمبود جدی در تامین این اقلام مواجه نشویم.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز با این توضیح که کمبود یک دارو در کشور می تواند منجر به صدمات جبران ناپذیری شود، بیان کرد: باید تا جایی که ممکن است از تریبون های مختلف پیگیر رفع مشکلات تولید کنندگان داروی کشور باشیم، در این خصوص از طریق مجلس شورای اسلامی و اتاق های بازرگانی تهران و البرز در حال پیگیری مسائل مربوطه هستیم.

وی در ارتباط با معضل بزرگی که وزارت بهداشت و درمان برای تولیدکنندگان دارو ایجاد کرده است، عنوان کرد : به واسطه نوسانات ارزی که در کشور داشته ایم، وزارت بهداشت در نح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید داروی جدید ممنوع است!

تولید داروی جدید ممنوع است!