مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-17سياسي

بسیج حقوقدنان هتک حرمت شهید سلیمانی را محکوم کرد


بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای هتک حرکت صورت گرفته علیه سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرد و خواهان رسیدگی جدی به این ماجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، چند روز پیش یکی از کارکنان دانشگاه رازی در استوری اینستاگرام خود شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تروریست خطاب کرده و در پست دیگری با تعریف و تمجید از روح الله زم معدوم او را آقازاده ی مردمی لقب داد.

این هتاکی از سوی کارمند دانشگاه دولتی به سرعت با موجی از انتقادات و اعتراضات همراه شد و مسئولین استان نیز با حساسیت نسبت این موضوع ورود داشتند.

در همین خصوص، بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای نسبت به این اقدام هتاکانه واکنش نشان داد.

مشروح این بیانیه به شرح ذیل است: اقدام موهن کارشناس گروه ادبیات دانشگاه رازی کرمانشاه در  توهین به سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرزند محترمه آن شهید بزرگوار در آستانه سالروز شهادت آن سرباز ولایت و فدایی ملت، قلب موحدان و ملت مقاوم ایران اسلامی و مردمان شهید پرور استان کرمانشاه را جریحه دار کرد و بار دیگر جلوه ای از پدیده ی نفوذ را آشکار ساخت.

این اقدام موهن که در فضای مجازی صورت گرفت اهانت به الگوی ایثار و مقاومت و از خود گذشتگی نماد استقامت ملت سرافراز ایران اسلامی سردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج حقوقدنان هتک حرمت شهید سلیمانی را محکوم کرد

بسیج حقوقدنان هتک حرمت شهید سلیمانی را محکوم کرد