مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-17اقتصادي

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 1 تهران


این روزها که ارزان ترین خانه در محله های شمالی شهر تهران بیش از 4 میلیارد تومان است، خرید یک واحد مسکونی ایده آل، نیاز به دقت و بررسی زیادی دارد.

از طرفی هرچه سرعت این بررسی و انتخاب بیشتر باشد، قیمت آن کمتر است و متقاضی خرید آپارتمان در منطقه 1 از تورم ماهانه قیمت مسکن در سال 99 درامان می ماند.

سرعت رشد قیمت مسکن به طوری شده که متقاضیان خرید خانه های گران قیمت، می توانند با افزایش سرعت در انتخاب ملک مورد نیاز خود، هزینه کمتری برای خرید پرداخت کنند.

به طوری که در برخی از ماه های سال 99، شاهد افزایش 6 الی 7 میلیون تومانی در قیمت خرید یک واحد مسکونی بودیم که این امر به معنای افزایش ماهانه مبلغی در حدود 700 میلیون تومان در 100 متر مربع است.

در این راستا هرچه بتوانیم از ابزارهای نوین جستجوی ملکی استفاده کرده و با مشاور املاک معتبر همکاری کنیم، یک معامله ملکی موفق تری خواهیم داشت.

گفتنی است سامانه ای به نام اینپین توانسته علاوه بر کاهش زمان در انتخاب ملک مناسب، مشاورین املاک معتبر آن محدوده را گزینش کرده و به کاربران خود معرفی کند.

به این صورت متقاضی خرید آپارتمان در منطقه 1 تمام نیازهای خود را با جزییات وارد سامانه کرده و گزینه هایی که هوش مصنوعی معرفی می کند را بررسی و خانه رویایی خود را انتخاب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 1 تهران

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 1 تهران