مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-17ورزشي

پرتابگر نابینا پارالمپیکی: امید به کسب دو طلا در توکیو دارم


پرتابگر نابینا شانس کسب طلا در بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: در هر دو ماده دیسک و وزنه امید به کسب طلا در بازیهای پارالمپیک توکیو دارم.

- پرتابگر نابینا پارالمپیکی: امید به کسب دو طلا در توکیو دارم پرتابگر نابینا شانس کسب طلا در بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: در هر دو ماده دیسک و وزنه امید به کسب طلا در بازیهای پارالمپیک توکیو دارم.

مهدی اولاد در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت خود پس از حضور در اردوی کیش، اظهار کرد: طی دو ماهی که تمرینات خود را در کیش آغاز کرده ام با حمایت های خوبی که فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک از من داشتند، در هر دو ماده وزنه و دیسک شرایطم راضی کننده و امید به کسب طلای پارالمپیک در هر دو ماده دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عملکرد فنی او توسط کمیته ملی پارالمپیک رصد می شود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: شاید به خاطر کرونا امکان حضور مسوول فنی کمیته ملی پارالمپیک در کیش فراهم نباشد، اما از طریق واتساپ مرتب با او در ارتباط هستم.

اولاد با بیان این که برای پیشگیری از آسیب دیدگی ماساژور اختصاصی در اختیار گرفتم، گفت: از زمانی که تمریناتم را در کیش آغاز کردم به منظور ریکاوری و پیشگیری از آسیب دیدگی احتمالی با هماهنگی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک، یک ماساژور اختصاصی در اختیار گرفتم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتابگر نابینا پارالمپیکی: امید به کسب دو طلا در توکیو دارم

پرتابگر نابینا پارالمپیکی: امید به کسب دو طلا در توکیو دارم