مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-17سياسي

نیروهای تأمین کننده امنیت مرزهای کشور رنج های بسیاری تحمل می کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نیروهای تأمین کننده امنیت مرزهای کشور زحمات زیادی کشیده اند و افراد مستقر در این مناطق رنج های بسیاری همچون دوری از خانواده و رفت وآمدهای فراوان را تحمل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، در دیدار امیر آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، با اشاره به نقش و خدمات ارزنده نیروهای مسلح در کشور، اظهار کرد: نیروهای زمینی، مرزبانی و سایر مجموعه ها برای تأمین مرزهای کشور زحمات زیادی کشیده اند و افراد مستقر در این مناطق رنج های بسیاری همچون دوری از خانواده و رفت وآمدهای فراوان را تحمل می کنند تا امنیت در مرزهای ما برقرار باشد.

وی با اشاره به اهمیت امور فرهنگی و معنوی در نیروهای مسلح، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز یکی از ارکان اقتدار نظام را امنیت برشمرده اند؛ اما در کنار آن بر اهتمام نسبت به امور فرهنگی نیز تأکید کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر توجه ویژه به امور معنوی و مکتبی در نیروهای نظامی کشور، گفت: این عناصر نقطه قوت ویژه نیروهای مسلح کشور ما بوده و در هیچ کدام از نیروهای نظامی دنیا با این کیفیت دیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای تأمین کننده امنیت مرزهای کشور رنج های بسیاری تحمل می کنند

نیروهای تأمین کننده امنیت مرزهای کشور رنج های بسیاری تحمل می کنند