مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-17اقتصادي

آیین بهره برداری از پروژه های فرودگاه شهید سپهبد سلیمانی برگزار شد


آیین بهره برداری از پروژه های فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسوولان استان با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین بهره برداری از پروژه های فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز، امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسوولان استان با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال برگزار شد.

احداث پایانه مسافری خارجی این فرودگاه به مساحت 6 هزار و 800 متر مربع، افزایش سرانه مسافری به میزان 700 هزار نفر در سال با اعتبار یک هزار و 870 میلیارد ریال، خرید و نصب سیستم روشنایی باند و سیستم SFLS(سیستم تقرب فوق پیشرفته)، دو دستگاه دیزل و ژنراتور ، دو دستگاه چیلر و پنج دستگاه هواساز با اعتبار 440 میلیارد ریال و همچنین احداث محوطه جبهه زمینی، محوطه سازی و راه دسترسی پایانه به اپرون(توقفگاه وسایل پرنده) به مساحت 170 هزار متر مربع با اعتبار 655 میلیارد ریال از جمله پروژه هایی هستند که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

با احداث این پایانه مسافری ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر در این فرودگاه بین المللی به میزان دو میلیون و 300 هزار نفر در سال، و ارسال و دریافت بار به میزان 18 هزار تن در سال فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بهره برداری از پروژه های فرودگاه شهید سپهبد سلیمانی برگزار شد

آیین بهره برداری از پروژه های فرودگاه شهید سپهبد سلیمانی برگزار شد