مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-17اجتماعي

روایتی از پرورش نسل آماده به کار توسط مستندسازی


مستندسازی از مشاغل زودبازده می تواند دانش فردی و دانش جمعی و به نحوی دانش بومی را در خدمت یادگیری فردی و اجتماعی برای اشاعه فرهنگ کارآفرینی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهد.

-   کسانی که ناامید می شوند هرگز موفق نخواهند شد سیده صغری جلال زاده تولیدکننده طیفی کثیری از فرآوری محصولات روستایی که مهاجرت معکوس از شهر به روستا داشته نیز از مشکلات روزهای ابتدایی خود در آغاز کسب وکارش می گوید؛ کارآفرین باروحیه خستگی ناپذیر و اراده های محکم خود برای رسیدن به موفقیت در ذهن ها ماندگار می شود و همیشه خواستن چیزی است که با توانایی هایت آن را به توانستنی از جنس کارآفرینانه تبدیل کنید.

بانوی فعال روستای بزرگ تطف که با همسر خود مشغول به تولید و فرآوری محصولات روستایی در کارگاهی که با کمک تسهیلات بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راه اندازی شده مشغول به کار است از توجه ویژه نهادهای حمایتی نسبت به کسب وکارهای روستا سخن به میان می آورد و می گوید کسانی که ناامید می شوند هرگز موفق نخواهند شد با کوچک ترین منابع می توان در کنار انگیزه ای پویا در بهبود اقتصادی معیشت و خانواده اثرگذار بود.

بانوی کارآفرین در مورد سرمایه اولیه کارش و اینکه در حال حاضر بازار فروش محصولاتش چگونه تأمین می کند تصریح کرد: ابتدا کار خود را در مکانی که با پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از پرورش نسل آماده به کار توسط مستندسازی

روایتی از پرورش نسل آماده به کار توسط مستندسازی