مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-17اقتصادي

وقتی کرونا سبب خیر می شود/ خطر آوار بیخ گوش دانش آموزان خاکبتیه الیگودرز


مدرسه ابتدایی روستای خاکبتیه الیگودرز یکی از 40 درصد از مدارس تخریبی لرستان است که وضعیت آن برای حضور دانش آموزان اصلا مناسب نیست.

در سال جاری دولت و خیرین 440 میلیارد تومان برای بازسازی مدارس لرستان هزینه کرده اند اما برای برای نوسازی این مدارس نیازمند .

- خبرگزاری فارس لرستان- محمد عبدالله زاده، داستان مدارس پیر و فرسوده و کلاس هایی با سقف های نمور و فروریخته و بخاری های نفتی کهنه، غصه پردرد ی است که بارها و بارها تکرار شده، اما انگار قرار نیست نقطه پایانی برای آن باشد.

 هفدهم مهرماه 97 بود که دیوار حیاط مدرسه روستای گرماش سنندج بر سر دنیا ویسی، دانش آموز کلاس اولی خراب شد و او که تازه 17 روز بود به مدرسه می رفت، جانش را از دست داد، یا قصه سوختن مدرسه شین آباد و درودزن هم که بسیار معروف است.

 در همین رابطه طی روزهای گذشته تصاویری از وضعیت فیزیکی یک مدرسه ابتدایی در روستای خاکبتیه شهرستان الیگودرز در فضای مجازی استان منتشر شد، این تصاویر باعث شد برای اولین بار از بیماری کرونا به سبب تعطیل کردن مدارس سپاس گزار باشیم زیرا آن طور که در این عکس ها مشخص بود احتمال آسیب دیدن دانش آموزان در صورت حضور در کلاس های درس قریب الوقوع بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کرونا سبب خیر می شود/ خطر آوار بیخ گوش دانش آموزان خاکبتیه الیگودرز

وقتی کرونا سبب خیر می شود/ خطر آوار بیخ گوش دانش آموزان خاکبتیه الیگودرز