مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-17بين الملل

ایران توانایی اجرای عملیات داخل اسراییل را دارد امّا تاکنون انجام نداده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت، ترس رو به افزایش دستگاه های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی از موشک های کروز ایران، - یک روزنامه صهیونیستی نوشت، ترس رژیم صهیونیستی از موشک های کروز ایرانی باعث شده این رژیم تلاش بیشتری برای مقابله با این موشک ها اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت، ترس رو به افزایش دستگاه های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی از موشک های کروز ایران، ارتش این رژیم را به سمت تلاش بیشتر برای مقابله با این موشک ها سوق داده است.

در ادامه این گزارش ضمن اشاره به ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران و آماده بودن رژیم صهیونیستی برای تمام سناریو ها نوشت، ایران در ارتقای موشک های کروز و افزایش بُرد آن ها تا مسافت هایی معادل تل آویو موفق بوده و حالت آماده باش در دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی واقعا بالاست، در اسراییل از سختی تشخیص و مقابله با این موشک ها بیم دارند، زیرا در ارتفاع کم و با سرعتی عالی حرکت می کنند.

دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی سه شنبه گذشته مدعی شد، سلسله آزمایش‎ هایی بر روی چهار سامانه پدافند هوایی از جمله گنبد آهنین برای مقابله با پهپاد ها و نیز تهدید های دیگری مانند موشک کروز و بالستیک انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران توانایی اجرای عملیات داخل اسراییل را دارد امّا تاکنون انجام نداده است

ایران توانایی اجرای عملیات داخل اسراییل را دارد امّا تاکنون انجام نداده است