مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-17اقتصادي

توسعه فضای شهری از مهمترین راهکارهای کاهش بحران زیست محیطی است


مدیر پژوهش جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: توسعه فضای سبز شهری، همواره به عنوان یکی از مهم ترین راهکارهای کنترل و کاهش بحران های زیست محیطی شناخته شده است.

- ایسنا/کردستان مدیر پژوهش جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: توسعه فضای سبز شهری، همواره به عنوان یکی از مهم ترین راهکارهای کنترل و کاهش بحران های زیست محیطی شناخته شده است.

جاهده تکیه خواه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بررسی گونه های موجود در فضای سبز شهرها و معرفی و انتخاب مناسب ترین گونه موضوعی است که با توجه به تغییرات اقلیمی، افزایش آلودگی های زیست محیطی، محدودیت های منابع و.

از اهمیت ویژه ای در توسعه فضای سبز پایدار برخوردار می باشد.

وی افزود: توسعه فضای سبز شهری، همواره به عنوان یکی از مهم ترین راهکارهای کنترل و کاهش بحران های زیست محیطی شناخته شده است.

مدیر پژوهش جهاددانشگاهی استان کردستان با اشاره به موضوع پایان نامه خود با عنوان ارزیابی گونه های درختی پارک جنگلی آبیدر بر اساس خدمات اکوسیستمی بیان کرد: هدف از اجرای این پژوهش ارزیابی و مقایسه گونه های درختی غالب موجود در پارک جنگلی آبیدر واقع در شهر سنندج از جمله چنار، کاج تهران، اقاقیا، زبان گنجشک و سرو نقره ای و معرفی و شناسایی مناسب ترین گونه در منطقه موردمطالعه و مناطق مشابه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضای شهری از مهمترین راهکارهای کاهش بحران زیست محیطی است

توسعه فضای شهری از مهمترین راهکارهای کاهش بحران زیست محیطی است