مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-17اقتصادي

بازار داغ جهادی ها در ایام کرونا/تعمیر بخاری های نیازمندان توسط گروه های جهادی اراک


این روزها که ویروس منحوس کرونا مسبب تعطیلی بسیاری از بازارها و اتفاقات روزمره زندگی شده و حسابی در حال جولان است، به نظر می رسد «جهاد» بازار پر رونقی داشته و هر فردی در این میدان به میزان توان خود در تلاش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، این روزها که ویروس منحوس کرونا مسبب تعطیلی بسیاری از بازارها و اتفاقات روزمره زندگی شده و حسابی در حال جولان است، به نظر می رسد جهاد بازار پر رونقی داشته و هر فردی در این میدان به میزان توان خود در تلاش است.

جهادگران در زمینه های مختلف با دل و جان پای کار آمده و به یاری گرفتاران شتافتند؛ جهادگری در بیمارستان همراه بیمار شده، دیگری در حال توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند بوده و یا تغسیل اموات کرونایی به همت جهادگران زن و مرد انجام می شود.

این روزها نوع کار جهادگران فرقی ندارد آنچه مهم است دل پاک و خلوص نیت آنها برای لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب و یاری نیازمندان است.

بسیج سازندگی که همواره در طرح های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در مناطق محروم پیشرو بوده این بار در روزهای کرونایی اقدامی جدید در پیش گرفته است.

طی فراخوانی در راستای کمک به خانواده های نیازمند، بسیج سازندگی استان مرکزی اقدام به جمع آوری بخاری های بلااستفاده و اهدایی از سوی مردم کرده تا قشر ضعیف جامعه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ جهادی ها در ایام کرونا/تعمیر بخاری های نیازمندان توسط گروه های جهادی اراک

بازار داغ جهادی ها در ایام کرونا/تعمیر بخاری های نیازمندان توسط گروه های جهادی اراک