مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-17سياسي

وظیفه حوزه های علمیه گسترش مرزهای دانش در کنار دانشگاه ها است


حوزه های علمیه در کنار دانشگاه ها که وظیفه گسترش مرزهای دانش و تربیت نیروهای کارآمد برای مدیریت شایسته جامعه را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی 27 آذرماه؛ روز وحدت حوزه و دانشگاه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است : ضمن درود به روان پاک شهیدان حوزه و دانشگاه به ویژه شهید دکتر محمد مفتح، بالندگی دو نهاد حوزه و دانشگاه را در خدمت به علم و فرهنگ از درگاه قدرت لایزال الهی مسئلت داریم.

پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 برآمده از اراده سترگ ملت بزرگ ایران با بهره گیری از آموزه های دینی و بن مایه های تمدنی و فرهنگی این مرز و بوم به رهبری حکیم فرزانه امام خمینی رحمت الله علیه، تحولی بی بدیل بود که فصل تازه ای در تاریخ این سرزمین رقم زد.

این تحول بی بدیل که همچون درخت بالنده ای از نخستین سال های به بار نشستن ثمرات و دستاوردهای فراوانی را در عرصه های گوناگون، به ویژه در ساحت دانش و فرهنگ به جامعه سرفراز ایران تقدیم کرده است و بی درنگ بعد فرهنگی این حرکت عظیم بر دیگر ابعاد سیاسی و اقتصادی آن چیرگی داشته و تحولات فرهنگی پدید آمده از آن نمود بیشتر و برجسته تری یافته و از این جهت دستاورد پیوند و نزدیکی بیشتر حوزه و دانشگاه به مثابه دو نهاد علمی و فرهنگی امر مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه حوزه های علمیه گسترش مرزهای دانش در کنار دانشگاه ها است

وظیفه حوزه های علمیه گسترش مرزهای دانش در کنار دانشگاه ها است