مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-17اقتصادي

بحران آب در شهرستان بیضاء/ علاج کار استفاده از ظرفیت خط دوم آبرسانی شیراز است


تنها گزینه تأمین آب شرب شهرستان بیضاء، استفاده از ظرفیت خط دوم آبرسانی شهر شیراز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محسن علیزاده طی دیدار با مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران  با اشاره به اینکه بحران آب در شهرستان بیضاء جدی است، اظهار داشت: همه مناطق شهری و روستایی بیضاء با مشکل شدید تأمین آب مواجه شده اند و تنها گزینه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تأمین آب شرب شهرستان بیضاء استفاده از ظرفیت خط دوم آبرسانی شهر شیراز می باشد.

وی تصریح کرد: دسترسی به آب آشامیدنی سالم، یکی از نیازهای بشر است و آب مانند دستگاه گردش خون در بدن امکان حیات و تداوم زندگی را مقدور می کند.

علیزاده خواستار تأمین آب شرب مورد نیاز روستای ابنو و بوزنجان علیا و سفلی و سایر روستاهای مسیر از چشمه شش پیر شد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور تأمین آب اراضی شیبدار روستاهای رودشیر، اسفیان،تل زری، سرناباد و چشمه بکلو از اولویت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز در دیدار گفت: یکی از اولویت های شرکت مدیریت منابع آب ایران تأمین آب شرب پایدار می باشد.

قاسم تقی زاده خامسی افزود: در این مسیر از ظرفیتهای موجود استفاده کرده و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آب در شهرستان بیضاء/ علاج کار استفاده از ظرفیت خط دوم آبرسانی شیراز است

بحران آب در شهرستان بیضاء/ علاج کار استفاده از ظرفیت خط دوم آبرسانی شیراز است