مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-17اجتماعي

احتساب سابقه سربازی با پرداخت ماهانه 134 هزار تومان


مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که بر مبنای حداقل حقوق لیست ارسال می کنند می توانند با پرداخت ماهی 134 هزار تومان و به صورت غیرحضوری دوران خدمت سربازی خود را به سوابق بیمه اضافه کنند.

- توضیحات مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام درباره احتساب بیمه سربازی احتساب سابقه سربازی با پرداخت ماهانه 134 هزار تومان ایسنا/ایلام مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که بر مبنای حداقل حقوق لیست ارسال می کنند می توانند با پرداخت ماهی 134 هزار تومان و به صورت غیرحضوری دوران خدمت سربازی خود را به سوابق بیمه اضافه کنند.

سهیلا ملکشاهی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با پرداخت احتساب دوران سربازی به عنوان سابقه بیمه شدگان دیگر نیازی به حضور شخص بیمه شده نیست و مخاطبان می توانند با بهره گیری از طرح 3070 و از هر نقطه ایران و در هر زمان با ورود به سامانه و احتساب دوران سربازی از طریق تبادل اطلاعات با سازمان نظام وظیفه و با داشتن کارت پایان خدمت به صورت غیرحضوری اقدام نمایند.

وی در خصوص نحوه محاسبه احتساب دوران سربازی گفت: دوران سربازی بر اساس قانون تنها با پرداخت سهم بیمه شده به میزان 7% و بر مبنای لیست ارسالی محاسبه می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتساب سابقه سربازی با پرداخت ماهانه 134 هزار تومان

احتساب سابقه سربازی با پرداخت ماهانه 134 هزار تومان