مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 21:352020-12-16سياسي

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی به دنبال برون رفت مشکلات جامعه است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی به دنبال برون رفت جامعه از مشکلات و روی کارآمدن رییس جمهوری انقلابی و ضدآمریکایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد سادات شامگاه چهارشنبه در نشست بصیرتی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان که با حضور حجت الاسلام زمانی مسوول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه دهه بصیرت قرار داریم و مناسبت هایی از جمله سالگرد حماسه نهم دی، روز بصیرت و تجلی حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی را در پیش داریم.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی در سال 88 با حضور مردمی که دل در گرو دین اسلام  دارند، رقم خورد، افزود: مردم در نهم دیماه به آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و همه ما باید برای ترویج این بصیرت در جامعه تلاش کنیم.

وی اعلام کرد: درس های نهم دی برای ما ارزشمند است و باید بصیرت را که درس اصلی حماسه نهم دی است را ترویج دهیم.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان همچنین به در پیش بودن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار از دیدگاه رهبری مکتب و مجموعه ای از باورها، جهان بینی و ایدئولوژی بود که فرصتی برای تبیین زندگی این سردار متعهد به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی به دنبال برون رفت مشکلات جامعه است

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی به دنبال برون رفت مشکلات جامعه است