مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 20:502020-12-16سياسي

دیاکو حسینی: برای تصویب FATF به اراده سیاسی نیاز داریم


مدیر برنامه مطالعات جهانی مرکز بررسی های استراتزیک ریاست جمهوری با تاکید بر این که  اف ای تی اف با یک اراده سیاسی ملی قابل حل است، گفت: باید این مساله فارغ از گرایش های سیاسی و با توجه به نظرات کارشناسی ارائه شده بررسی و درمورد آن تصمیم گرفته شود.

- مدیر برنامه مطالعات جهانی مرکز بررسی های استراتزیک ریاست جمهوری با تاکید بر این که  اف ای تی اف با یک اراده سیاسی ملی قابل حل است، گفت: باید این مساله فارغ از گرایش های سیاسی و با توجه به نظرات کارشناسی ارائه شده بررسی و درمورد آن تصمیم گرفته شود.

دیاکو حسینی در گفت وگو با ایسنا درباره انتشار اخباری مبنی بر موافقت مقام معظم رهبری با درخواست دولت برای بررسی مجدد اف ای تی اف گفت: در رابطه با اف ای تی اف پیش از این به طور مفصل مباحث کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و تقریبا نگاه کارشناسی به این مساله به صورت کامل وجود دارد.

اما آنچه در این نتایج مشخص است این که رعایت پروتکلهای اف ای تی اف بخش جدایی ناپذیر ادغام اقتصاد کشور در نظام بین الملل به عنوان یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: ما تنها کشوری نیستیم که می خواهیم به این نهاد ملحق شویم اما نکته قابل توجه در مورد اف ای تی اف در کشور ما این است که عدم تصویب آن عمدتا با انگیزه و نیاز سیاسی و یا برداشت های ناقص و یا ناشی از یک بدبینی افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیاکو حسینی: برای تصویب FATF به اراده سیاسی نیاز داریم

دیاکو حسینی: برای تصویب FATF به اراده سیاسی نیاز داریم