مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 20:252020-12-16فرهنگي

بسته های گردشگری متنوع در گلستان تهیه می شود


برای تبلیغ بیشتر ظرفیت های استان در بخش گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی در حال تهیه و تدوین بسته های گردشگری متنوع برای ارائه به مسافران و گردشگران است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: برای تبلیغ بیشتر ظرفیت های استان در بخش گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی در حال تهیه و تدوین بسته های گردشگری متنوع برای ارائه به مسافران و گردشگران است.

هادی حق شناس امروز در نشست با مدیران میراث فرهنگی و اوقاف استان گلستان اظهار کرد: گلستان از آثار گرانقدر و با ارزشی در حوزه های میراث فرهنگی، تاریخی و طبیعی از جمله دیوار بزرگ گرگان، میراث جهانی گنبد قابوس، جنگل های هیرکانی و غیره برخوردار است که گواهی بر غنای تاریخی این استان و کشور عزیزمان است و باید بیشتر معرفی شوند.

وی افزود: برخی موقوفات در بناهای تاریخی وجود دارد که خوشبختانه برای در اختیار عموم قرار گرفتن این بناها، همکاری خوبی را بین اداره کل میراث فرهنگی و اوقاف شکل گرفته است.

مسئولان اوقاف برای مرمت بناها و بقاع متبرکه تاریخی استان، اعتبارات خوبی در نظر گرفته اند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ارتباط فرهنگی بسیار غنی نظیر وجود آرامگاه مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن بین مردم استان و کشورهای همسایه وجود دارد که می تواند ظرفیت مناسبی برای گسترش و توسعه گردشگری و جذب مسافر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های گردشگری متنوع در گلستان تهیه می شود

بسته های گردشگری متنوع در گلستان تهیه می شود