مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 20:002020-12-16حوادث

قرار حیرت انگیز دزدان با پلیس!


ماموران کلانتری بانوان مشهد، با به دست آوردن گوشی تلفن همراه یک مالخر فراری، دزدانی را به دام انداختند که یکی از آن ها قاچاقچی محکوم به حبس ابد بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته به تشریح عملیات نیروهای کلانتری بانوان مشهد پرداخت و اظهار کرد: چند روز قبل ماموران کلانتری بانوان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد فردی در منطقه قلعه ساختمان مشهد به طور گسترده ای در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت دارد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: بانوان پلیس با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی وارد پاتوق مالخر حرفه ای شدند و دو مرد و یک زن را در حالی دستگیر کردند که مالخر مذکور از پشت بام گریخت اما گوشی تلفن همراه او در محل ماند! وی اضافه کرد: در بازرسی از این پاتوق، مقادیر زیادی لوازم سرقتی، کپسول های سی ان جی، زاپاس های انواع خودرو، باتری، گوشی، تبلت، دسته چک، ابزار و .

کشف شد.

سرهنگ صارمی ساداتی تصریح کرد: در همین حال گوشی تلفن مالخر فراری زنگ خورد و ماموران به تماس پاسخ دادند.

سارقان که فکر می کردند با همسر مالخر (زن دستگیر شده) سخن می گویند برای تحویل مقدار زیادی قطعات سرقتی خودرو قرار گذاشتند و اعلام کردند که در حال اوراق کردن خودروهای سرقتی هستند و تا ساعتی دیگر اموال را به پاتوق می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار حیرت انگیز دزدان با پلیس!

قرار حیرت انگیز دزدان با پلیس!