مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 18:252020-12-16بين الملل

درخواست 18 سازمان حقوق بشری از بایدن برای حمایت از حقوق بشر در بحرین


18 سازمان حقوق بشری در نامه ای به «جو بایدن» از او خواستند رژیم آل خلیفه در بحرین را وادار به آزادی مدافعان حقوق بشر و فعالان سیاسی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، 18 سازمان حقوق بشر در نامه ای به جوزف بایدن پیروز پیش بینی شده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از او خواستند از موارد نقض حقوق بشر در بحرین مطلع شود و برای کمک به بازگشت دموکراسی و حقوق بشر به محور سیاست خارجی آمریکا اطمینان خاطر دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی ، از جمله مراکز و نهادهای حقوق بشری که این نامه را امضا کردند، سازمان آمریکایی ها برای دموکراسی و حقوق بشر(ADHRB)، انستیتوی حقوق و دموکراسی بحرین  (BIRD) و فریدوم هاوس هستند که هجمه نظام مند رژیم بحرین به مدافعان حقوق بشر را محکوم کردند.

این نهادها با اشاره به ممنوعیت فعالیت احزاب معارض سیاسی در بحرین از سال 2017 به بعد تاکید کردند که رهبران مخالفان و مدافعان حقوق بشر به حبس های طولانی مدت محکوم شده و در زندان هایی مملو از هزاران زندانی سیاسی به سر می برند که نه شرایط بهداشتی مناسبی دارد و نه نظارتی بر موارد گسترده شکنجه و سهل انگاری ها به وضعیت زندانیان بیمار وجود دارد.

این نهادهای حقوق بشری گفتند، رژیم آل خلیفه اعتراض مسالمت آمیز هزاران بحرینی را که خواستار ایجاد تغییرات دموکراتیک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 18 سازمان حقوق بشری از بایدن برای حمایت از حقوق بشر در بحرین

درخواست 18 سازمان حقوق بشری از بایدن برای حمایت از حقوق بشر در بحرین