مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-16حوادث

معلول لنده ای در آزمون مردانگی «طلا» گرفت


جوان معلول 25 ساله شهرستان لنده و معلول از ناحیه دست کاری جوانمردانه انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنده ؛ امید حاجت جوان 25ساله شهرستان لنده و معلول از ناحیه دست که یک قطعه طلا را در خیابان پیدا کرد در گفت وگو با فارس گفت: در یکی از کوچه ها نزدیک خانه در حال عبور بود که متوجه یک قطعه طلا شدم.

حاجت گفت: از اهالی آن خیابان سوال پرسیدم ولی از این ماجرا خبر نداشتند حدود سه هفته این طلا نزد من بود و با توجه به اعتمادی که به بهزیستی شهرستان لنده داشتم برای پیدا کردن صاحب اصلی این قطعه طلا از این اداره کمک گرفتم.

امیدحاجت بابیان این که در آزمون الهی قرار گرفته بودم گفت: با پیدا شدن صاحب اصلی بار سنگینی از دوشم برداشته شد و در این آزمون سربلند بیرون آمدم.

وی در مورد انگیزه خود از بازگرداندن طلا به صاحب اصلی آن اظهار داشت: این طلا متعلق به من نبود و از مال حرام و عواقب آن می ترسم و با خود گفتم باید به صاحبش برگردانم.

وی افزود: با توجه به وضعیت مالی ضعیف و بیماری که دارم لحظه ای وسوسه نشدم و دستم نلرزید و پیش خود گفتم این حق الناس است و صاحب این طلا حتما ناراحت و نگران است و من می توانم دل این خانواده را شاد کنم.

 رییس اداره بهزیستی لنده در این باره اظهار داشت: چقدر بزرگ هستند انسان هایی که علی رغم نیازمندی مالی حاضر به تعدی به مال دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلول لنده ای در آزمون مردانگی «طلا» گرفت

معلول لنده ای در آزمون مردانگی «طلا» گرفت