مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 17:502020-12-16اجتماعي

توزیع 6200 تبلت میان دانش آموزان نیازمند استان اصفهان


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون 6 هزار و 200 تبلت و گوشی هوشمند میان دانش آموزان نیازمند استان اصفهان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اعتدادی عصر چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی مجتمع آموزشی قمصر کاشان اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت های انجام شده از طرف مدیران و مسئولان استانی به خصوص استاندار اصفهان روزهای خوبی را در آموزش و پرورش استان اصفهان داریم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان اصفهانی در بخش های مختلف تحقیقاتی و پژوهشی جوایز مختلفی را در جشنواره های ملی به خصوص جشنواره خوارزمی کسب کرده اند، ابراز داشت: البته ذکر این نکته هم واجب است که نقش معلمان و کادر زحمتکش مدارس در ایجاد این موفقیت ها غیرقابل انکار است.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه یکی از دلایل موفقیت های این وزارتخانه برای تأمین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری دانش آموزان حضور گسترده خیران است، تصریح کرد: برای مثال در زمینه آموزش مجازی با کمک خیرین بیش از شش هزار و 200 تبلت و گوشی هوشمند تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه بار اصلی ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس در استان اصفهان به خصوص شهرستان کاشان بر دوش خیرین است، خاطرنشان کرد: یکی از مشارکت های ارزنده خیرین همین مجتمع فرهنگی آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6200 تبلت میان دانش آموزان نیازمند استان اصفهان

توزیع 6200 تبلت میان دانش آموزان نیازمند استان اصفهان